Smart Delivery Track® jest zintegrowane z Tap On Mobile dzięki czemu, możemy przyjmować płatności kartowe bezpośrednio w telefonie kierowcy.
Zastosowanie aplikacji SDT Kurier w lokalach gastronomicznych oraz zintegrowanie jej z oprogramowaniem sprzedażowym sprawia, że:
Każde zarejestrowane zlecenie w dowozie jest na bieżąco monitorowane — co znacznie usprawnia cały proces realizacji zamówień,
Przewidywany jest czas powrotu każdego kierowcy z realizowanej trasy — pracownicy kuchni mogą lepiej planować dalszą produkcję,
Dzięki możliwości planowania tras dostawca sprawnie zrealizuje zlecenie — a zamawiający otrzyma swoje zamówienie czas.
Integracja SDT Kurier z Worldline Tap on Mobile usprawnia te procesy bez dodatkowego sprzętu / terminala. Praca dostawcy staje się łatwiejsza, mając tylko telefon z Androidem, tablet lub inne urządzenie firmowe i naszą integrację, to na tym jednym urządzeniu kontroluje dostawy oraz przyjmuje płatności kartą przez NFC*.
Twoje pierwsze pytanie prawdopodobnie będzie brzmiało: „Czy to jest bezpieczne?”. Krótka odpowiedź brzmi: „tak bezpieczne, jak tradycyjne terminale płatnicze”. Worldline Tap on Mobile „ma” certyfikat PCI – a nie tylko „zgodny” z certyfikatem PCI.
Worldline Tap on Mobile gwarantuje, że akceptacja płatności jest bezpieczna.
To rozwiązanie pomaga w łańcuchu zarządzania, dzięki czemu możesz mieć oko na wszystko od przyjęcia zamówienia, poprzez kontrolę nad realizacją, po raportowanie. A wszystko to od znanego i cieszącego się dużym zaufaniem eksperta od płatności Worldline oraz najlepszemu systemowi zarządzania dostawami w czasie rzeczywistym Smart Delivery Track®.
Tak, Jesteś w dobrych rękach.
Smart Delivery Track® i Worldline Tap on Mobile – najczęściej zadawane pytania
Chcesz dowiedzieć się więcej o integracji SDT Kurier i Worldline Tap on Mobile? Sprawdź sekcję FAQ i poznaj odpowiedzi na kluczowe pytania o mobilne terminale płatnicze do płatnosci NFC.
Czym jest Smart Delivery Track®?
Smart Delivery Track® (SDT) to zaawansowany system zarządzania dostawami w czasie rzeczywistym. Dzięki SDT możesz efektywnie monitorować i optymalizować proces dostaw w Twoim lokalu gastronomicznym. Integracja SDT Kurier z Worldline Tap on Mobile pozwala na przyjmowanie płatności telefonem z NFC lub kartą bezpośrednio w smartfonie kierowcy.
Czy potrzebuję dodatkowego sprzętu lub terminala do integracji SDT Kurier z Worldline Tap on Mobile?
Nie, nie potrzebujesz dodatkowych urządzeń ani terminali. Praca dostawcy staje się łatwiejsza, gdy posiada tylko telefon z systemem Android, tablet lub inne urządzenie firmowe z naszą integracją, dzięki której można kontrolować dostawy i przyjmować płatności NFC* na jednym urządzeniu.
Jak Worldline Tap on Mobile dba o bezpieczeństwo płatności?
Korzystanie z Worldline Tap on Mobile jest w pełni bezpieczne. Usługa posiada certyfikat PCI, co oznacza, że płacenie telefonem lub kartą jest równie bezpieczne, jak w przypadku standardowych terminali płatniczych. Możesz mieć pewność, że wszystkie Twoje dane, podobnie jak informacje dotyczące płatności Twoich klientów są należycie chronione.
Jakie dodatkowe korzyści oferuje integracja z Worldline Tap on Mobile?
Integracja z Tap on Mobile pozwala na kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw, począwszy od przyjęcia zamówienia, przez kontrolę jego realizacji, aż po płacenie i generowanie raportów. Rozwiązanie to pozwala korzystać z połączenia zaawansowanego podejścia do płatności od Worldline z najlepszym systemem zarządzania dostawami w czasie rzeczywistym, a więc Smart Delivery Track®.
Jak mogę rozpocząć korzystanie z integracji SDT Kurier z Worldline Tap on Mobile?
Aby zintegrować mobilny terminal kart płatniczych z systemem SDT Kurier, skontaktuj się z naszym zespołem – eksperci kompleksowo przeprowadzą Cię przez cały proces.
Jakie typy kart do płacenia są obsługiwane przez Worldline Tap on Mobile w ramach integracji z SDT Kurier?
System Tap on Mobile obsługuje płatności wielu operatorów, takich jak Visa, Mastercard, American Express oraz innych. Dzięki temu zyskujesz pewność, że płacenie za dostawy przez terminal NFC będzie szybkie i wygodne bez względu na rodzaj posiadanej przez klienta karty płatniczej.
Czy integracja SDT Kurier z Worldline Tap on Mobile jest dostępna tylko dla lokali gastronomicznych?
Integracja Smart Delivery Track® z Tap on Mobile od Worldline jest szczególnie korzystna dla biznesów z branży gastronomicznej, jednak może być dostosowana także do innych branż, które oferują dostawy. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, czy taka forma obsługi płatności NFC będzie odpowiednia dla Twojej działalności.
Masz dodatkowe pytania o płacenie kartą lub telefonem? Zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i pomóc Ci w pełnym wykorzystaniu korzyści płynących z wyboru naszych rozwiązań płatniczych.