Oprogramowanie dla Urzędów
Smart Delivery Track® może skutecznie zastąpić tradycyjny rejestr wyjść służbowych. Wystarczy, że pracownik oddelegowany do „załatwienia” sprawy na mieście przed opuszczeniem urzędu pobierze telefon służbowy z zainstalowanym oprogramowaniem SDT Kurier. Przełożony aprobujący wyjście określa miejsce delegacji i przybliżony czas na wykonanie takiego zadania. Dzięki wyposażeniu pracownika w urządzenie mobilne może mieć stały kontakt z pracownikiem w trakcie wykonywania pracy poza urzędem. Dzięki naszemu rozwiązaniu praca urzędników staje się bardziej wydajna, a urząd bez ponoszenia wysokich kosztów wyposażenia wszystkich pracowników w telefony służbowe, zyskuje stały kontakt z tymi którzy pracują aktualnie „w terenie”
Nadeszła rewolucja w urzędach
Zarówno przełożony jak i współpracownicy oddelegowanego urzędnika mają stały dostęp do informacji o miejscu pobytu w trakcie wykonywania zleconych zadań służbowych. Na mapie w czasie rzeczywistym widać pokonaną przez pracownika trasę co dodatkowo zwiększa jego bezpieczeństwo podczas wykonywania powierzonych zadań. Nasze oprogramowanie zwiększa wydajność również pozostałych w urzędzie pracowników. Jeśli kluczową do załatwienia sprawy informację posiada wydelegowany pracownik w łatwy i szybki sposób można się z nim skontaktować wykręcając widoczny na mapie numer telefonu powiązany z zainstalowanym oprogramowaniem SDT Kurier.
Zaufali nam
Liczne Miejskie Ośrodki Pomocy Społecznej z całej Polski, jak również pracownicy porozrzucanych po całym mieście urzędów doceniają możliwość skorzystania w czasie pracy ze służbowego telefonu komórkowego. Nasze rozwiązanie w tym zakresie sprawia, że praca staje się efektywniejsza i bardziej bezpieczna. Zachęcamy do zapoznania się ze wszystkimi przygotowanymi funkcjonalnościami. Dla każdej instytucji i urzędu gwarantujemy 14 dniowy bezpłatny test podczas którego przetestować można wszystkie aspekty działania naszego oprogramowania. Otwarci jesteśmy również na wszelkiego rodzaju integracje mające na celu zautomatyzowanie przydzielania zleceń pracowników i powiązania ich np. z wewnętrznym CRM-em wykorzystywanym w danej instytucji.
Smart Delivery Track oferuje Państwu precyzyjną lokalizację w czasie rzeczywistym smartfona z zainstalowaną aplikacją SDT Kurier. Zebrane w ten sposób dane historyczne pozwalają na odtworzenie trasy przebytej przez pracownika, odwiedzonych przez niego adresów i podjętych w tym czasie działań. Zwiększa to znacząco wydajność pracy i eliminuje zachowania niepożądane, rozpraszające uwagę pracownika w trakcie wykonywania czynności służbowych. Jeśli potrzebujesz stałego kontaktu z pracownikami oddelegowanymi okazjonalnie do pracy w terenie nasza aplikacja SDT Kurier – prosta w obsłudze i intuicyjna w działaniu jest rozwiązaniem Twoich problemów.